Toimitus- ja maksuehdot

ILO KIDS-VERKKOKAUPAN TOIMITUS-JA MAKSUEHDOT

Voimassa 1.7.2021 alkaen

Näissä toimitusehdoissa kerrotaan ILO Kids -verkkokaupan (Sisters Story Oy: Y-tunnus: 3012952-6) toimitusehdoista. Toimitusehdot sisältävät tiedon muun muassa verkkokaupan toimitustavoista ja -hinnoista, palautuskäytännöistä ja maksutavoista.

YLEISTÄ

ILO Kids on suomalainen perheyritys, joka myy kattavasti täysi-ikäisille yksityishenkilöille erilaisia lapsiperheille suunnattuja tuotteita.

Voit tehdä ostoksia verkkokaupassamme ympäri vuorokauden.

Jos sinulla on kysyttävää tuotteista, toimitustavoista tai maksutavoista, ota yhteyttä meihin ennen tilaamista.

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€), mikäli toisin ei mainita.

Pidätämme oikeuden peruuttaa kauppa tai tehdä hintamuutoksia, mikäli tilattu tuote tai sen hinta ei vastaa todellista markkintahintaa johtuen esimerkiksi verkkokaupan teknisestä virheestä tai inhimillisestä virheestä.

Pidätämme oikeuden hintojen ja ehtojen muutoksiin. Asiakas sitoutuu tilatessaan näihin toimitusehtoihin.

TOIMITUSAIKA

Haluamme palvella asiakkaittamme mahdollisimman hyvin ja toimitammekin tilauksia jokaisena päivänä.

Lisäksi pidämme tuotevalikoiman ajan tasalla, jolloin vältämme varastosta loppuneiden tavaroiden myymistä.

Mikäli jokin tilaamistasi tuotteista on kuitenkin loppunut, ilmoitamme siitä välittömästi asiakkaalle ja sovimme uudesta toimitusajasta tai tilauksen peruuttamisesta.

Toimitusaikamme ovat 1-7 arkipäivää.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista kuten emme myöskään rahdintoimittajasta johtuvista viivästymisistä.

Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla tai tuotekohtaisesti tuotesivulla.

TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut.

Voit valita ostoskorissa tai kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Tällä hetkellä emme toimita tuotteitamme Suomen ulkopuolelle (mukaan lukien Ahvenanmaa).

TILAAMINEN

Täytäthän huolellisesti tilausta tehdessäsi yhteystietosi ja puhelinnumerosi.

Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

Saapumisilmoituksen saaminen edellyttää voimassaolevan puhelinnumeron antamista tilauksen yhteydessä.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen.

Hyväksyt kaupan toimitus- ja maksuehdot tilaamalla tuotteen.

TILAUSVAHVISTUS

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus.

Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä. Mikäli et saa tilausvahvistusta kahden (2) arkipäivän kuluessa tilauksesta, ota yhteyttä sähköpostilla info@ilokids.fi mahdollisten teknisten ongelmien varalta.

Tarkista huolellisesti tilausvahvistuksen sisältö. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.

MAKSAMINEN

Käytössämme on Klarna Checkout -maksupalvelu.

Palvelun avulla teet ostoksia helposti, joustavasti ja turvallisesti verkossa. Tarjoamme jokaiseen tilanteeseen sopivimman maksutavan.

Voit maksaa verkkopankkimaksulla tai kortilla heti. Voit myös maksaa myöhemmin joko 14 päivän ilmaisella korottomalla ja kuluttomalla maksuajalla tai pilkkomalla suuremmat maksut eriin. Sinä ostat. Sinä päätät.

Tehdäksesi ostoksia Klarnan laskulla tai erämaksulla sinun tulee olla vähintään 18-vuotias ja osoitteesi tulee löytyä Suomen väestörekisteristä.

Vastaamalla muutamaan kysymykseen ostoskorissa tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Jos olet käyttänyt Klarna Checkout-palvelua aikaisemmin, ei ole syytä hämmentyä jos palvelu esitäyttää tietosi sen jälkeen, kun olet ensin syöttänyt sähköpostiosoitteesi ja postinumerosi ostoskorissa tilaushetkellä.

Tarkasta tilaajatietosi aina huolella!

Jos joskus vaihdat sähköpostisi toiseen, suosittelemme käymään läpi olemassa olevat asiakastietosi Klarnan asiakaspalvelun kanssa, jotta laskut menevät varmasti jatkossakin oikeaan osoitteeseen. Tämä ei koske uusia asiakkaita.

Klarna Lasku (14 päivää): Osta nyt, maksa jälkikäteen Klarna Laskulla.

Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä.- Saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niitä- Maksuaika aina 14 vuorokautta- Sinun ei tarvitse ilmoittaa maksukorttisi tietoja- Lataa alkuperäinen laskusi osoitteessa klarna.fi- Mahdollisuus maksaa lasku myös erissäKlarna Laskussa ei ole laskutuslisää. Saat siis 14 päivää maksuaikaa ilman lisämaksuja – maksat vain tilauksesi hinnan. Laskun saatuasi voit päättää, maksatko sen yhdessä vai useammassa erässä.Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti.

Klarna erämaksu – Päätä itse, kuinka paljon maksat kuukausittain

Täysi-ikäiset asiakkaat voivat hakea Klarnalta luottoa ostoksen rahoittamiseksi. Voit siis maksaa tilauksesi osissa, kun valitset maksutavaksi Klarnan erämaksun. Valitessasi ensimmäistä kertaa maksutavaksi Klarnan joustavan erämaksun Klarna Oy avaa sinulle tilauksen yhteydessä tilin ja lähettää postitse luottosopimuksen, joka sinun tulee allekirjoittaa ja lähettää Klarna Oy:lle.

Voit lyhentää loppusummaa itse valitsemissasi kuukausierissä, kuitenkin vähintään joko 5€ tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi. Voit aina halutessasi maksaa laskun loppusumman myös kerralla pois.

Kaikki Klarnan erämaksulla tekemäsi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarnan erämaksulla muissa verkkokaupoissa asioidessasi. Saat kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kuukausittainen lasku lähetetään sinulle joka kuun puolessa välissä.

Kirjautumalla Klarnan sivuille voit itse valita, haluatko vastaanottaa laskusi sähköpostilla vai postitse. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna Laskulla ja tilillä maksaessasi sinun tulee luovuttaa henkilötunnuksesi. Luotonantaja voi tarkistaa luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luoton niiden perusteella.

Tilaus toimitetaan ainoastaan luotonottajan Väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen.

Maksumuistutuksesta veloitetaan muistutusmaksu, alkaen 5 euroa sekä voimassa olevan korkolain mukainen viivästyskorko (viitekorko lisättynä 7 % lisäkorolla).

Luotonantaja Klarna tilissä on Klarna AB (Y-tunnus SE556737-0431).

Jos sinulla on tiliin liittyvää kysyttävää voit ottaa yhteyttä: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu tai soittamalla numeroon 09- 42599771.

PALAUTUKSET

Virheettömillä ostoksilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottamishetkestä lähtien. Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua tavaran vastaanotosta.

Palautusoikeuden käyttäminen edellyttää palautusilmoituksen tekemistä etukäteen, vapaamuotoisesti sähköpostitse: info@ilokids.fi. Lähetämme sähköpostitse tai postitse palautuskortin, jonka liittämällä lähetyksen päälle voit tehdä palautuksen.

Veloitamme palautuksesta syntyvät toimituskulut aina asiakkaalta.

Huomioithan, että mikäli olet valinnut maksutavaksi Klarna laskun, sinun täytyy itse ilmoittaa Klarnalle palautuksesta. Laskun tiedot päivittyvät, kun kauppias on vastaanottanut palautuksen.

Vaihto-oikeutta ei ole, mutta voit palauttaa tuotteen ja tehdä kokonaan uuden tilauksen.

Kuluttaja on vastuussa vastaanottamastaan tavarasta ja hän vastaa palautettavien tuotteiden mahdollisesta arvon alentumisesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä (täysin uutta vastaavia, avaamattomia) ja myyntikelpoisia tuotteita.

Tarkista saapunut lähetys huolellisesti. Jos huomaat tuotteessa reklamoitavaa, ilmoita siitä meille 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Mikäli tuote on rikkoutunut kuljetuksen aikana, ota välittömästi yhteyttä kuljetusyhtiöön.

Piilevistä vioista, jotka ilmenevät käytössä, vastaamme lain mukaan. Noudata tilauksen mukana tulevia pesuohjeita. Emme vastaa ohjeidenvastaisen hoidon ja pesun aiheuttamista vahingoista.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

LUNASTAMATON PAKETTI

Huomaathan, että paketin noutamatta jättäminen ei ole palautus eikä tilauksen peruutus! Noutamattomat lähetykset palautetaan lähettäjälle/ILO Kids´n, jolloin asiakas maksaa kaikki todelliset toimituskulut.

YKSITYISYYDEN SUOJA

Sisters Story Oy on sitoutunut turvaamaan asiakkaiden yksityisyyden ja jokainen, joka käyttää nettisivuamme on turvattu EU direktiivin (EU), 2016/680 mukaan.

Sisters Story Oy:lle (Y-tunnus 3012952-6) antamanne henkilökohtaisia tietoja käytetään vain siihen tarkoitukseen, jota varten olet antanut suostumuksesi (esimerkiksi online-tilausten tai verkkomarkkinoinnin toteuttamiseen). Voit milloin tahansa lopettaa uutiskirjeemme tilauksen ja sinulla on oikeus pyytää tiedot siitä, mitä henkilötietoja on kerätty ja/tai että tiedot poistetaan rekisteristämme. Jos sinulla on kysymyksiä tai muita huolenaiheita liittyen tietosuojaselosteeseen, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

YHTEYSTIEDOT

Sisters Story Oy
Purutie 39
33950 PIRKKALA
puh. 0451393024
sähköposti: info@ilokids.fi
y-tunnus 3012952-6