ILO KIDS VERKKOKAUPPA

Usein kysyttyä

Tilaaminen ja maksaminen

Tilauksen tekeminen on helppoa.

Valitse tuotteet, jotka haluat tilata. Valitse haluamiesi tuotteiden lukumäärä ja lisää ostoskoriin. Ostoskorin sisältöä voit tarkastella ja muokata sivun oikeasta yläkulmasta löytyvästä ostoskorikuvakkeesta (mobiilissa alasvetovalikko). Kun olet lisännyt ostoskoriin kaikki haluamasi tuotteet, siirry kassalle täyttämään toimitusosoite ja valitsemaan maksutapa. Varmistathan, että annat tiedot varmasti oikein, jotta tilaus- ja toimitusprosessi sujuu mutkitta. Kun tilaus on maksettu, lähetämme tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiin.

Tilauksen teko ei edellytä rekisteröitymistä.

Verkkokaupassamme on käytössä Klarnan tarjoamat maksutavat. Maksutapoja ovat Maksa heti (kortti- tai verkkopankkimaksu), Maksa 30 päivän sisällä, Pilko maksut, Korttimaksu (pankki / luotto) ja Mobilepay. Maksutavat tarjoaa Klarna. Lisää tietoa löydät täältä.

Kun olet tilannut verkkokaupastamme, saat maksutapahtuman jälkeen tilausvahvistuksen ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistus kertoo sinulle, että tilauksesi on otettu vastaan tilausjärjestelmäämme.

Jos tilausvahvistusta ei löydy, tarkista myös sähköpostisi roskapostikansio. Jos tilausvahvistusta ei jostain syystä ole saapunut, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme: info(at)ilokids.fi tai yhteydenottolomakkeemme kautta.

Teemme toisinaan kampanjoita tai yhteistöitä, joiden yhteydessä jaamme etukoodeja. Kannattaa tilata uutiskirjeemme ja seurata sosiaalisen median tilejämme! Tällä hetkellä teemme yhteistyötä Ecolorin kanssa ja heidän kauttaan voit saada etukoodin verkkokauppaamme.

Ostoskorissa on kohta ”Kupongin koodi”. Syötä koodi kenttään ja paina ”Käytä kuponki”-painiketta. Voimassaoleva kuponki aktivoituu. Mikäli saat virheilmoituksen, on todennäköistä, että kuponki ei ole enää voimassa.

Ole yhteydessä sähköpostilla asiakaspalveluumme info(at)ilokids.fi niin katsomme, mitä voimme tehdä asialle!

Tällä hetkellä emme toimita tilauksia ulkomaille.

Mikäli tilausta ei ole vielä ehditty kuitata lähteneeksi, voimme vielä muuttaa tilaustasi manuaalisesti. Tällaisessa tapauksessa olethan pikimmiten yhteydessä info(at)ilokids.fi.

Mikäli tilausta ei ole vielä ehditty kuitata lähteneeksi, voimme vielä muuttaa osoitteesi manuaalisesti. Tällaisessa tapauksessa olethan pikimmiten yhteydessä info(at)ilokids.fi.

Pyrimme aina ilmoittamaan tuotesivulla, mikäli tuote on jälkitoimituksessa. Tällöin varasto on myyty loppuun ja uusi erä on tulossa mahdollsimman pian! 

Meillä ei ole käytössä yritystilimahdollisuutta. Voimme kuitenkin tarkistaa tapauskohtaisesti tilanteen. Olethan yhteydessä info(at)ilokids.fi

Voit tilausvaiheessa valita erillisen toimitusosoitteen. Mikäli toivot, että lahjan saaja saa tilauksen suoraan, annathan hänen tiedot toimitusosoitteeksi. Voit myös mainita asiasta tilausvaiheen ”Tilauksen kommentit”- viestikentässä.

Toimitus

Käytössä on Postin pakettipalvelu.

Tilaukset lähetetään suoraan varastoltamme 1-2 vrk sisällä tilauksesta. Ennen klo 14 jätetyt tilaukset pyritään lähettämään vielä saman päivän aikana.

Jokaiselle tilaukselle luodaan seurantatunnus, jonka saat sähköpostiin. Mikäli toimitus on viivästynyt, voit aina olla yhteydessä yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse info(at)ilokids.fi

Käytössämme on kiinteät toimituskulut 8,90€ riippumatta tilausmäärästä. 

Valitettavasti nouto varastoltamme ei ole tällä hetkellä mahdollinen. 

Käytettävissäsi on Postin noutopisteautomaatit ympäri Suomen. Yhteistyökumppanimme on Shipit, jonka järjestelmästä noutopisteet tulevat automaattisesti valittavaksi tilausta tehdessäsi. Voit valita sopivimman noutopisteen postinumerohaulla.

Valitettavasti tällä hetkellä toimitus onnistuu vain Postin noutopisteautomaatteihin. Pyrimme saamaan kotiinkuljetusvaihtoehdon saataville pian. 

Tällä hetkellä emme toimita tuotteita ulkomaille.

Olethan yhteydessä suoraan Postin asiakaspalveluun. 

Voimme postittaa tilauksesi uudelleen. Perimme kuitenkin postikulut (8,90€) uudestaan. Olethan yhteydessä info(at)ilokids.fi.

Peruutukset ja palautukset

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. 

Tilauksen peruutus on mahdollista jos tilaus ei ole vielä lähtenyt varastoltamme. Saat aina sähköpostiin vahvistuksen ja seurantakoodin, kun tilaus on lähtenyt. Tällaisissa tapauksissa olethan pikaisesti yhteydessä info(at)ilokids.fi

Ota yhteyttä aina ennen palautusta info(at)ilokids.fi ja ohjeistamme palautuksessa. Teethän palautusilmoituksen 14 vuorokauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta.

Kirjaudu Klarnan tilillesi ja ilmoita heille palautuksesta. Meiltä lähtee myös tieto palautuneesta tilauksesta Klarnalle kun se on saapunut varastollemme ja käsitelty.

Olethan yhteydessä joko yhteydenottolomakkeen kautta tai sähköpostilla info(at)ilokids.fi. 

Olethan yhteydessä sähköpostilla info(at)ilokids.fi. Liitä mahdollisuuksien mukaan kuvia viallisesta tai vaurioituneesta tuotteesta / pakkauksesta.

Muut

Mikäli haluat ehdottaa yhteistyötä, otathan yhteyttä sähköpostilla info(at)ilokids.fi ja kerro tarkemmin, millaista yhteistyötä olet ajatellut. Kuulemme mielellämme lisää!

Kuulemme mielellämme lisää! Laitathan sähköpostia osoitteeseen info(at)ilokids.fi. 

Kyllä on! Liity sähköpostilistallemme etusivulla tai tilaamisen yhteydessä. Kiva, kun olet matkassa mukana!

Scroll to Top